fredag 3 januari 2014

Stars


Jag tycker det börjar bli riktigt svårt att avgöra vilka alster som är "för barnsliga", eller inte, till min M som nu är 4,5 år. Hitintills har jag kört på och sytt i de tyger jag tycker är fina även till honom. Nu har jag börjat komma i tankarna på att jag kanske ska dra ner på färgerna till honom. Lite stilrenare och grabbigare helt enkelt. Som sagt så är jag bara på funderingsstadiet än. Passade därför på att sy en ny raglantröja till honom igår i strl 104 i ett utav mina favorittyger med sprakande färger, turkosa Stars.;) Testade även lite längre muddar på tröjan och jag gillade dem skarpt när han testade tröjan idag. Långa muddar är en keeper!

Den ekologiska jerseyn Stars är från Znok och likaså den enfärgade jerseyn i färgen Petrol. Röd mudd från SoS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar