söndag 26 januari 2014

Klövrar till ett majbarn

Jag fick ett väldigt fint mail av en tjej för några veckor sedan. Hon gav mig det stora förtroendet att sy de första kläderna till hennes lilla underverk som beräknas till maj månad. Det kändes förtroendeingivande på alla sätt. I veckan levereras en omlottbody i strl 56, en matchande mössa i strl 38 och dregglis i minsta storlek. Alla i en härlig ekologisk klöver interlock (ett utav mina favorittyger). Jag gillar verkligen den mjuka sköna interlocken till de allra minsta. Därtill en retro lejonmössa i strl 52 till den blivande storebrorsan!







2 kommentarer:

  1. Vad mycket fint du syr! Jag älskar klövertyget :) jättesöt body!

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag är oxå väldigt kär i klövrarna. Det bästa är att de växer och blir finare för varje gång jag syr i dem.

    SvaraRadera