lördag 21 december 2013

Vi komma vi komma...

Nu är det inte många dagar kvar till dagen D enligt barnen. :) Det pratas mycket om tomtenissarna, tomten, önskelistor och allt runtomkring här hemma. Njuter av att barnen lyckats finna julstämningen även om jag inte riktigt känner av den alls. Denna underbara pepparkaksklänning blev klar till luciafirandet på förskolan den 13.e, men vår lilla E blev sjuk och fick använda den till advent istället.  Jag har äntligen lyckats lära mig hur jag frilägger bilder och sen även skuggar dem. Ganska tidskrävande men jag gillar verkligen resultatet istället för vårt parkettgolv som trist bakgrund ;)
 

 
Mönstret är en ändrad raglantröja som breddades och så lade jag till en fin volang nertill. Bruna velouren, vit muddväv och etiketten "home made with care" kommer från SoS, hjärtapplikation och bruna knappar från 3exter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar