lördag 1 december 2012

Jurassic å hjärtan i topp

Jag gillar verkligen raglantröjor till barn! Gjorde självklart mina första två till mina egna testkaniner; syster å bror, liten å stor. Lillasyster fick en body som e mer praktisk på en liten som inte går än å storebror en långärmad med mudd nedtill på ärmarna. Lite pill med kantband å tryckknappar men till slut blev de klara!
Gillar verkligen detta Jurassic tyg från Znok design. Det lila hjärttyget är en stuv från Mjuka tyger. Vita tryckknappar från Prym.



2 kommentarer:

  1. Tröjan blev jättefin med svart kantband och mudd! Förstår att M bär den med stolthet!

    SvaraRadera
  2. Tack Kristin! Har inte riktigt lärt mig det här med kommentarer än, men nu e jag med i matchen. Jag den ligger på vänt hemma igen för jag vill göra om fållningen som inte blev bra så den har bara burits vid 2 tillfällen. hihi

    SvaraRadera